עברנו! לחצו כאן לאתר החדש

14.9.2017

הדפסלהדפסת הפוסט

היכונו היכונו

לפני כשבע שנים, כשהחלנו בכתיבת הבלוג, לא תיארנו לעצמנו שהוא יתמלא בתוכן כל כך רב ומשמעותי, כל כך מגוון ורב תחומי עד שיהיה קשה להתמצא בכל העושר הרב הזה.

לפתע הרגשנו כמו מסעדת גורמה ללא תפריט. לא משנה כמה המנות טעימות, מבלי היכולת לדעת מה ההיצע - קשה למצוא את שהנפש חפצה. פתאום היינו כמו גלריה שכל שכיות החמדה שלה טמונות במחסנים וכל מי שמזדמן אליה נחשף רק לכמה יצירות אחרונות. מה הטעם להגדיל את האוסף אם הוא אינו זמין למתבונן.

לכן, לאורך כל השנה האחרונה עבדנו על בנית אתר ידידותי למשתמש. זמין, יעיל, תקשורתי, נוח, נעים, מזמין, נדיב, מסביר פנים – ממש כמו הורה טוב. או, יותר נכון, "הורה טוב דיו".

בשבוע הבא, לקראת השנה החדשה נשיק את האתר החדש. כמו לקראת לידה חדשה, אנחנו מתרגשות , מברכות ומייחלות שתחלקו עמנו את שמחתנו, את הבנותינו ואת ההרפתקה האין סופית הזו של גידול ילדים.









5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב איזה מרגש!! שיהיה בהצלחה.
מה עם ללקט הכל בספר למיושנים שבינינו?
יכול להיות מתנת חג נחמדה.

חוה אמר/ה...

מזל טוב!!! אני שמחה ומתרגשת וממש מחכה!
בהזדמנות זו אודה לכן על כל התובנות המשמעותיות שאני מקבלת מכן ושמוכיחות את עצמן.
שנה טובה ומבורכת!
חוה

אנונימי אמר/ה...

שתהיה לידה קלה ובריאה!
מחכה כבר לשתף את הלינק לאתר להורים הטובים דיים שסביבי.
אני מוכרחה לציין שגם עד היום החומר בבלוג היה נגיש עבורי הרבה יותר ממחסן חבוי של גלריה, ומצאתי את עצמי פעמים רבות משתמשת בתפריט המסעדה- הקטגוריות שבצד שמאל כדי למצוא נושאים רלוונטיים.
אבל סומכת עליכן שמעכשיו יהיה נגיש וידידותי אפילו יותר, ושתמשיכו ללוות אותנו עם הכתיבה התמציתית והממוקדת, ההומור והצחוק- למרות שילדים זה עסק מאד רציני...
בהצלחה!!!

קרן אמר/ה...

נשאר רק להגיד לכן תודה על ההשקעה המדהימה. אין עוד בלוג כזה בעולם! שנה טובה.

Unknown אמר/ה...

נפלאות!
שתהיה לכן שנה מלאה בכל טוב ובשורות טובות.
שרון היימר

הוסף רשומת תגובה

אתם מוזמנים להגיב ולשאול שאלות